VÝBOR ZO U KORÝTKA

  Krásné zážitky letošního Otevírání zahrádek 
si připomeňte v naší FOTOGALERII:)

více

ROZPOČET A PLÁN ČINNOSTI NA ROK 2025 ze zasedání ČS ze 4.4.2025

Základní organizace Českého zahrádkářského svazu

U Korýtka Ostrava – Zábřeh

se sídlem Výškovická 2538/106, 700 30 Ostrava – Zábřeh

vedená u Městského soudu v Praze, spolkový rejstřík, oddíl L, vložka 45463,

IČO 70935564, DIČ CZ70935564, číslo ZO 707061, ID datové schránky: t48ujrs

 

Ostrava 4. dubna 2025

 

 

ROZPOČET A PLÁN ČINNOSTI NA ROK 2025

 

ze zasedání schůze Základní organizace Českého zahrádkářského svazu U Korýtka Ostrava – Zábřeh (dále jen „základní organizace“).

 

Rozpočet na rok 2025

 

V maximální míře dodržet finanční rozpočet ve výši 291 300,- Kč.

 

Plán činnosti na rok 2025

 

Úkoly pro všechny členy základní organizace

 

1.          Dokončit nátěr nosníků střechy U dubu z roku 2024.

 

2.          Dokončit nátěr oplocení areálu zahrádkářské osady z roku 2024 členy, kteří tak doposud neučinili.

 

3.          Ověřit možnost napojení sociálního zařízení U čerpačky na užitkovou vodu z roku 2024. V případě kladného stanoviska toto napojení realizovat.

 

4.          Opravit poškozený žebřík vodojemu na užitkovou vodu po povodni.

 

5.          Opravit elektrorozvodnou skříň a rozvody elektrické energie v čerpací stanici, včetně vymalování a úklidu po povodni.

 

6.          Vyčistit studnu na užitkovou vodu v čerpací stanici po povodni.

 

7.          Dokončit vyčištění, vymalování a výměnu dveří sociálního zařízení U čerpačky po povodni.

 

8.          Dokončit opravu poškozeného oplocení areálu zahrádkářské osady po povodni.

 

9.          Dokončit opravu komunikace v areálu zahrádkové osady po povodni.

 

10.       Zajistit výměnu ventilů na rozvodech užitkové vody.

 

11.       Zajistit zhotovení nových zámků vstupních bran do zahrádkářské osady.

 

12.       Průběžně provádět kontrolu oplocení zahrádkové osady. Na základě výsledků kontrol rozhodnout o dalším postupu a navrhnout způsob opravy, případně způsob provedení rekonstrukce oplocení.

 

13.       Předkládat výboru reálné návrhy k vylepšení prostor zahrádkářské osady
a aktivně se podílet při jejich realizaci.

 

Úkoly pro výbor základní organizace

 

1.          Pokračovat v jednání s ÚMOb. Ostrava – Jih, ŘSD ČR a majitelem soukromého pozemku k zřízení věcného břemene a vkladu do katastru nemovitostí na základě opravy poškozeného elektrického vedení nízkého napětí z prosince 2023.

 

2.          Obnovit Smlouvu o dodávkách elektrické energie s ČEZ.

 

3.          Zajistit provedení revize elektrických zařízení a rozvodů základní organizace
od hlavního elektroměru.

 

4.          Zajistit v termínu od 1. dubna do 30. října 2025 malý kontejner na odvoz směsného odpadu.

 

5.          Dle potřeby zajistit v jarním a podzimním termínu velkokapacitní kontejner
na odvoz odpadu.

 

6.          Zajistit potřebný materiál pro údržbu, opravy a chod základní organizace.

 

7.          Průběžně aktualizovat webové stránky základní organizace.

 

Úkoly pro hospodářsko technickou oblast – správce

 

1.           Připravovat, organizovat a zajišťovat potřebné práce pro chod základní organizace, včetně přiměřené drobné údržby.

 

2.           Vést evidenci o odpracovaných brigádnických hodinách pro vyúčtování úhrady
za neodpracované brigádnické hodiny.

 

3.           Vést evidenci spotřeby pitné vody a provést roční odečet pro vyúčtování nákladů. Provádět kontrolu a případně přiměřenou údržbu rozvodu pitné vody.

 

4.           Vést evidenci spotřeby elektrické energie a provést roční odečet pro vyúčtování nákladů. Provádět kontrolu a případně přiměřenou údržbu elektrických rozvodů.

 

5.           Zajistit provoz čerpací stanice pro rozvod užitkové vody. Provádět kontrolu
a případnou přiměřenou údržbu rozvodu užitkové vody.

 

Úkoly pro společenskou oblast

 

1.          Uspořádat pro členy společenskou akci otevření a uzavření zahrádek.

 

2.          Organizačně zajistit Dětský den pro děti od 3 do 10 let věku.

 

3.          Průběžně zveřejňovat aktuální informace k společenské činnosti členů základní organizace.

 

 

 

 

Úkoly pro kontrolní komisi

 

1.          Provádět v základní organizaci kontrolní činnost v souladu s Metodickým pokynem
č. 1/2020 k činnosti kontrolních komisí v Českém zahrádkářském svazu.

 

2.          Provést kontrolu majetku ZO U Korýtka.

 

Rozpočet a plán činnosti na rok 2025 byl projednán členy základní organizace s následujícím výsledkem hlasování:

 

Pro usnesení: 71                        Proti usnesení:       0        Zdržel se hlasování:        0    

         

 

Usnesení bylo schváleno 4. dubna 2025

 

Za návrhovou komisi:

 

Předseda návrhové komise:        Mgr. Věra Matoušová, v. r.

 

Člen návrhové komise:               Jaroslava Laníková, v . r.

 

Člen návrhové komise:                Blanka Rusnoková, v. r.