hlavička
placená inzerce reklama

Diskusní fórum

Diskusní fórum je otevřené - bez registrace a je částečně moderované. Na váš dotaz odpovídají přímo pracovníci ústředí, nebo zprostředkují názor odborníka v oboru, proto odpověď nepřichází bezprostředně. Na některé dotazy však odpovědět nelze, buď jsou příliš obecné a neobsahují dostatek informací pro identifikaci problému, nebo naopak velmi speciální, že na ně ani my odpověď neznáme. V každém případě doporučujeme pomocí hledání ve fóru zjistit, zda již někdo neřešil stejný problém.

Právní dotazy ve fóru zásadně neřešíme. Pro řešení právních sporů disponuje ČZS právní poradnou a to zdarma pokud se jedná o spor v ZO ČZS při zahrádkářské činnosti.

Dále pamatujte na slušnost - nevhodné dotazy, ale i odpovědi z fóra odstraňujeme.

Pokud sháníte či nabízíte zahrádku, použijte inzerci, inzertní příspěvky v diskusi budou odstraněny.

Zahradnictví na Zázvorce - zkušenost

  <<< zpět na hlavní stranu
  < zpět

 

Autor: Miloš Kožešník, ústředí ČZS 2015-04-28 09:01:5010236
Po druhé objednávce od Zahradnictví na Zázvorce mi to nedá, a musím se podělit o své zkušenosti. Objednávka mi vždy přišla potvrzená mailem s předpokladem termínu, kdy bude expedována. Den před odesláním jsem obdržel avízo a následně se ozvala pošta, že má na druhý den balík do ruky k doručení, tak byl vždy čas se připravit. Balík přišel vždy pečlivě vycpaný, každá rostlina v kontejneru a navíc v mikrotenovém sáčku, první várka byla zabalena v bublinkaté fólii, druhá jen v papíru ale pořádně. Žádná rostlina nebyla poškozena, vždy vše bez jediné vady. Rostliny jsou pěkné, zdravé a silné. Zlákaly mne nižší ceny než třeba u Kruhu, a tak jsem se trochu bál co dostanu, ale musím konstatovat, že Zahradnictví na Zázvorce má u mne palec nahoru. Vím, že to může působit jako placená reklama, ale pokud máte pochybnosti tak mne můžete kontaktovat na stránkách ústředí ČZS.
Na obrázku zaslané maliny Polka 4x a keřová višeň 2x v jednom balíku.


připojený obrázek:
Autor: Dana 2015-06-02 18:14:5710512
Musím napsat opačnou zkušenost s panem Mařánem. Na podzim jsem objednala červenou lísku Lenka. Zahradnictví Na Zázvorce bylo jediné, které ji nabízelo zásilkovou službou. Líska přišla, prostokořenná a bohužel na první pohled suchá. Ač to bylo na konci září, listy byly suché, odrolené a pupeny narašené a taktéž suché, větvičky nepružné, lámavé na pohmat suché.
Na mailový kontakt žádná odezva. Telefonický kontakt s panem Mařánem byl katastrofa. Byla jsem napadena, že nejsem-li odborník - zahradník, jak mohu posoudit, že rostlina je suchá. Rostliny prý jsou ve výborném stavu a odborně expedované.
Do současné doby neprojevila rostlina známky života. kontrolní líska, která je zasazena ve stejném místě už má 15 cm dlouhé větvičky.
takže za mne Na Zázvorce už nikdy. Palec dolů za kvalitu i jednání. Dana
Autor: Dana I. 2015-06-03 07:48:5810516
S dodávkami zahradnictví Na Zázvorce mám jen dobrou zkušenost. Jednou jsem i reklamovala a reklamace proběhla naprosto korektně. Takže já nebudu mít obavy si u nich opět objednat.
Autor: Milan 2017-07-30 14:56:4713052
Zahradnictví Na Zázvorce a jejich přístup ohledně objednávky - katastrofa. Na e-maily jsem dostával strohé a neúplné odpovědi. Ohledně zaslání, které se prodlouží o týden jelikož kan. borůvky mají zvláštní dodací podmínky z důvodů příliš velkého sucha, bych pochopil. Ale nerozumím tomu, že termín zaslání, který mi byl sdělen a to v pondělí jsem chtěl posunout na pátek nešlo a moje žádost - nelze akceptovat. Objednávku mi zrušili. Arogance ze strany majitele a jednání....Objednal jsem jinde a bez problému. Už nikdy více.
Autor: Jirka 2017-10-09 19:55:3213341
Bohužel musím souhlasit s negativním hodnocením. E-mailová komunikace 0, podnože u prostokořenných stromků neuvádějí. Klidně přijde poštou stromek, který evidentně měl již zapěstovanou korunku a je zkrácen na špičák(asi, aby se vešel do krabice),sic to nevadí,ale musí to být uvedeno..... o záměnách odrůd ani nemluvím místo Hanity na Krymsku přišla Valjevka na krymsku atd atd. Majitel je po telefonu, když řešíte problém arogantní. Například tvrdí, že zaslané stromky nemají originální značení protože mu je Fytos vůbec nedodá ......atd.atd.atd. Jo a zajeďte se tam podívat prošel jsem hodně zahradnictví, ale toto je neuspořádané překupnictví ne zahradnictví.
Autor: Pavel 2017-10-17 17:45:3113359
Musím se připojit. Před pár dny mi došel maliník z Limbachu 60cm vysoká vyzrálá rostlina, dnes ze zahradnictví NaZázvorce (cena zhruba totožná). Zprvu jsem myslel, že pošťák popletl balíčky. Nepopletl, rostlina je vysoká cca 11 cm. Vypadá to, že někdo včera odstřihnul konec výhonu a zapíchnul ho do kontejneru. Jestli to má kořínky se teprve ukáže. Bohužel jsem si dřív nepřečetl hodnocení jiných , já ... Proto radím, vyhněte se jim velkým obloukem.
Autor: Oldřich 2017-11-01 08:26:2913403
Tak arogantní jednání od majitele p.Mařána jsem nezažil.Objednal jsem Aprikyru meruňkotřešeň a přišla mi meruňkošvestka.Po zaslání zpět jsem si myslel,že mi pošlou tu správnou.Zaměstnanci to chtěli řešit,ale majitel zasáhl a zatelefonoval mi že mi nic nepošlou,protože dodavatel fa.Fytos špatně označila všechny stromky.Asi to nikdo při přejímce nekontroluje.Teď jen čekám,kdy mi přijdou na účet peníze za dobírku a poštovné.Zaměstnanci se snažili chybu napravit,ale majitel vrchol arogance,proto nikdy více zahradnictví Na Zázvorce.
Autor: Jiří 2017-11-02 09:08:1413406
Nejubožejší a nejdražší rostliny, jaké jsem za 40let zahradničeni koupil a za tu cenu vůbec někdy viděl!
Kde se na ne hrabe Baker a Starkl...

Nikdy více zahradnictví Na Zázvorce !!!
Autor: peca 2017-11-02 10:19:4613407
...se nelíbí?-vrať, jen kvalitu plať...
Autor: Petr 2017-12-26 21:10:3713488
Bohužel negativní recenze ohledně komunikace jsou pravdivé. Pan Mařan se na svých webových stránkách chlubí návštěvami paní Jiřiny Bohdalové. Ve videu vidíme trochu nemotorného, nemluvného, ale v celku milého pána. Při komunikaci s ním je však opak pravdou. Navíc u produktů jsou často přinejmenším zavádějící informace, není doplněna velikost dodávaných rostlin, což je podle mě velký nedostatek. Doporučuji zahradnictví ZOJA nebo netradiční ovoce.
Autor: Johann Nowotny 2018-04-01 16:52:3013684
Meruňkošvestka bude už v zemi letos třetím rokem,už ve dvou letech dala 3 plody!

připojený obrázek:
Autor: Johann Nowotny 2018-04-01 16:55:2713685
Jak se líbí?

připojený obrázek:
Autor: Johann Nowotny 2018-04-01 16:57:3613686
Okolí Kralup n.Vlt. celkem obyčejným meruňkám přeje,tak se uvidí co meruňkošvestka.

připojený obrázek:
Autor: Johann Nowotny 2018-04-01 16:59:5513687
Takto vypadala meruňkošvestka v prvním roce.

připojený obrázek:
Autor: Vladimír 2018-04-27 13:16:4813786
Zahradnictví Na Zázvorce je opravdu špatná volba pro nákup rostlin. Mají v nabídce zajímavé druhy a příznivé ceny ale rostliny jsou velmi malé, slabé. Přibližně 30% se neujme, ostatní první rok dorostou do velikosti prodávané v běźném obchodu. (kde by je nikdo takové jako zaslané ze zázvorky nekoupil).
Autor: Miloš 2018-05-15 07:38:1313896
Souhlasím s negativními reakcemi. Zahradnictví Na Zázvorce je neskutečná katastrofa. Rostliny přišly suché, polámané a polovina z nich byly paskvily. Kvalita a vzrůst rostlin opravdu ceně neodpovídá. Bohužel to jsou opravdoví obchodníci s hrůzou a ne zahradníci!!!

!!!Zahradnictví Na Zázvorce opravdu nedoporučuji!!!
Autor: Kunčická 2018-05-24 14:19:2313963
Souhlasím s negativními reakcemi. Více než před měsícem jsem si objednala rostlinky. Přišli v hrozného stavu, absolutně nepoužitelné. Rostlinky jsem nafotila a kontaktovala jsem prodejce. Chtěl zaslat reklamační dopis s fotografiemi stavu zboží při převzetí. Na toto nereagoval. Proto jsem ho kontaktovala telefonicky. Znovu požadoval to stejné. Vůbec se s nim nedalo mluvit. Do dnešního dne jsem se nedočkala náhrady jakožto nové dodávky ani peněžní kompenzace. Tento obchod absolutně nedoporučuji a více si zde neobjednám.
Autor: Mirka K. 2018-05-31 16:02:3114057
Bohužel jsem tyto recenze našla až po nákupu zboží. Po převzetí balíčku a po rozbalení DĚS BĚS !!!! Smutek, vztek, hrůza!
Autor: ZC 2018-06-07 08:38:4114091
Souhlasím s negativními reakcemi. Doba dodání od objednání cca po 6 týdnech. Rostlinky malé, nekompletní dodávka - na e-mail, telefon či SMS nikdo nereaguje. Objednal jsem krom dalších položek i stromky (Bluma Hollywood a Myrobalán plodový), dorazil pouze jeden "stromek" = "klacek délky cca 40cm" bez popisu (ani kamarád zahradník není schopen určit o co se jedná). Réva stolní ´Zilga´ v kontejneru - neroubovaný kus, vilín - způsob roubování jsem viděl poprvé. Takže se připojím i k předchozím reakcím - nekupovat, nekupovat.
Autor: Vlachová 2018-07-07 16:20:4614264
Bohužel i já se musím přidat k velmi negativnímu hodnocení tohoto zahradnictví, sedám právě a chystám podnět k šetření. Ani jedna jediná reakce k naší reklamaci. Objednávali jsme více zboží, přišlo ve špatném stavu, informovali jsme ihned, pak jsme našli na jejich reklamačních podmínkách, že je tam termín pro reklamaci až po 25.5. kvůli olistění a vůbec vyrašení, ovšem na tuto reklamaci včetně fotografií, že jsou rostliny uhynulé ani slovo ani mail. Vůbec žádná reakce, nechceme, aby další zákazníci měli problémy a přišli o hodně peněz, musíme informovat příslušné úřady, když jsme se na oprávněnou reklamaci dle jejich reklamačních podmínek vůbec nedočkali sebemenší reakce. Opravdu jsme velmi nespokojení a všechny upozorňujeme, že pokud jim příjdou rostlinky v žalosteném stavu a budou reklamovat, nedočkají se ani nových rostlinek ani vrácení peněz a dokonce ani jakékoli reakce.
Autor: Eva Nováková 2018-07-12 12:34:5014287
Moje zkušenost s tímto zahradnictvím je též negativní. Na můj email, že vinná réva i po delší době vůbec nereaguje na růst, mi nikdo neodpověděl. Je škoda, že se zahradnictví tak připravuje o zákazníky.
Autor: Radek 2018-07-15 12:55:5414298
Tak také moje reakce na zahradnictví Na Zázvorce: Z osmi položek jsou 3 problémové. Líska Hallský obr přišla suchá, vinná réva Červený vostok vyrazila na podnoži, nicméně roub je suchý, Rybíz Rowada stromkový je napadený padlím, po postřiku se snad zachrání. Toto byl zde můj první a poslední nákup. Kvalita a velikost rostlin je bída a utrpení. NEDOPORUČUJI.
Autor: Stafina 2018-08-22 13:13:5614465
Dobrý den,
objednávka v Zahradnictví Na Zázvorce cca před 2 lety byla OK, kanadské borůvky již zarodily. Letošní sazeničky přišly velmi rychle a na adresu, kterou jsem měnila den před dodáním. Tady spokojenost. Jedna z pěti rostlinek přišla suchá. Ihned jsem poslala foto s dotazem, jak ji zachránit. Odpověď nula. Za 3 dny reklamace...a další reklamace.
Formulář neformulář, zahradnictví mlčí.
Taky palec dolů.

PŘIDAT ODPOVĚĎ
Pokud váš příspěvek s tímto tématem nesouvisí, pak zde prosím neodpovídejte.
Založte si nové téma v hlavním menu.
(Nejprve vyberte tematický okruh a v něm založte téma.)

Inzertní nabídky / poptávky vkládejte do INZERCE, z tohoto fóra budou odstraněny.

Jméno
Text
připojit obrázek    jen JPG!
(max. šířka 640 px - větší obrázky budou zmenšeny)
pro přidání příspěvku zadejte kód z obrázku vlevo:
Celkem:
Dnes:
On line:
4529549
277298
8
Nahoru
© 2011 Český zahrádkářský svaz, z.s. - Ústředí, Rokycanova 15, 130 00 Praha 3 - Žižkov
Č Z S: územní sdružení, specializované organizace, odborné poradny, kalendárium, diskusní fórum, výstavy.
Časopis Zahrádkář: předplatné, inzerce, archiv.